Gå til innhold

Sexproblemer rundt eggløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som ikke er særlig interessert i sex. Vi har sjelden sex oftere enn en gang i uka. Jeg tror han er unormalt lite interessert i sex, men han selv mener at han sikkert er ganske gjennomsnittlig.

Nå har vi bestemt oss for å prøve å bli gravide igjen, så det er jo fint. De to forrige gangene jeg ble gravid hadde vi sex 3-4 kvelder på rad, og det er veldig ofte til å være ham! De to siste gangene ble det sånn at han nesten ikke klarte å komme, men han kom nå til slutt.

Jeg har eggløsning i disse dager. Vi hadde sex i forgårs, og siden det var en god stund siden sist gikk det fint. I går tok det lenger tid før han kom, men det var likevel godt for oss begge. Men nå er jeg altså bekymret for at han ikke klarer å komme i det hele tatt i kveld og eventuelt i morgen. Han har jo allerede fått en så stor dose med sex at det holder for ham i ukevis...

Er det noen som har noen tips til hva vi kan gjøre? Han liker ikke å ha sex på andre steder enn i senga eller til andre tider enn etter at vi har lagt oss for natta. Sexy undertøy er heller ikke noe han tenner spesielt på. Er litt tom for ideer, jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...