Hippo77 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 er det så flott som den ser ut? Jeg har en ringslynge, men får så vondt i ene skulderen av å bære, så jeg tenkte å se meg om etter annet bæretøy. Men den er jo litt dyr.. kjedelig om vesla ikke liker seg der.. Hun hatet nemlig BabyBjørnen. Mulig fordi den ikke er ergonomisk, at hun faktisk hadde det ubehagelig. Ikke vet jeg.. Noen som vil dele erfaringer? Takk
MintCondition Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Jeg tok min på en god prøverunde i dag: Ikea-tur og shoppetur på kjøpesenter etterpå...den er VIRKELIG god! Ta deg tid til å stille inn alle stropper skikkelig så du føler alt sitter godt, så blir det en superbehagelig opplevelse både for bærer og den som blir båret
Yngvil Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg syntes den er fantastisk å bære i. Enig i at ringslynge kan bli slitsomt, er seg best til kortere turer
Yngvil Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Den er forøvrig også så flott som den ser ut til Den er veldig fin! Har sett på syvsjal.no at der kommer to nye fiiiine modeller også i vår
Enlitensøtjente Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Manducaen er veldig god! Anbefales virkelig!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Ja, den er virkelig suuper! Flisa mi på 6 mnd elsker den også, så lenge vi er i farta, for da har hun god utsikt ut til begge sider. Den er så god for ryggen at jeg ikke merker at jeg bærer henne engang- føler meg bare en smule gravid, med klump på magen he he;)
MammaKos Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Kan de ikke titte fremover sånn som med babybjørnen?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Nei. Jeg trodde også at dette kom til å bli et problem, siden lille flis er en svært så nysgjerrig liten sjel. Men de har som sagt god utsikt ut til sidene, og hun er faktisk strålende fornøyd m det=)
Enlitensøtjente Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Min lille søte trives også veldig godt med å sitte ut på sidene Forovervendt bæring er jo uansett ikke anbefalt ergonomisk sett.
Enlitensøtjente Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Titte ut på sidene mener jeg De sitter jo ikke klistra inntil så de kan jo se ut hvor de vil
Gjest Tale30 Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 Er den like enkel å få på som BB? Jeg har MeiTai som jeg bruker på lengre turer når vi er to stykker, men jeg syns det er vanskelig å få den på når jeg er alene. Jeg liker også å kunne variere. BB fikk jeg i gave og den er fin når jeg skal kortere turer i løpet av dagen for den er bare å klipse på. Når jenta mi blir for stor for BB skal jeg vurdre en Manduca hvis den både er ergonomisk korrekt og enkel å få på.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 Enkel å få på er den ja! Jeg mener, når superkløna meg lett får den på helt alene, ja da klarer alle det;) Her er mer info: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258 Anbefaler deg å ta en tur innom lotusbarn-butikken på Bislett, så hjelper de deg der=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. april 2009 #13 Skrevet 18. april 2009 Glemte å si at det ikke er noe knyting, den tas på som en ryggsekk, med "klips" på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå