Gå til innhold

hvordan går det med dere andre som mistet i Jan/Feb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er inne i vår 3 pp etter sa i februar... har hatt to korte sykluser etter SA.. men denne gangen ser det ut til å stablisere seg igjen.

De to forrige syjlusene har vært på 21 dager, og jeg er på dag 21 i dag, uten noe somhelst tegn til tr.... jeg fikk KNALL posetive el-tester forrige helg, så håper jeg får en posetiv overraskelse neste helg.. hehe;)

huff jeg som trodde det skulle klaffe med en gang etter SA, syns det er så mange det gjør det for, og Gyn. sa også at det var store muligheter for at det ville klaffe med en gang.. men neida... nå er vi i 3. pp allerede...

ja ja... jo lenger jeg venter dess mer happy blir jeg den dagen testen blir posetiv får jeg tro... hehe;)

hvordan er det med dere andre da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk min 3 mens etter MA 13 februar, trodde ikke det skulle ta sånn tid, da jeg med alle mine barn og forsøk har blitt gravid med engang hehe, men har egentlig ikke dårlig tid heller, men blir jo utolmodig og

Skrevet

jeg mista 28 feb. vil virkelig at den skal siste snart, svaner så magen min og vil være gravid igjen nå!!!!

er veldig utolmodig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre( mye av grunnen er at det viser at 3 av naboene rundt her er gravide skal ha sep/aug,

jeg hade termin 23 sep) så det er viktig for meg å bli gravid snart siden jeg blir grønn av misunnelse når jeg trffer de i bhg hver morgo:(

blei sikklig klagge brev dette men, jeg har ikke fått helt kontroll på kroppen min enda. blei gravid 3 mnd etter at jeg mista sist da kom sønnen min i aug istedenfor i mars. satser på denne!

Skrevet

Er i 2. pp etter MA i midten av januar. Hadde IKM idag, men ingen tegn til tanta. Kommer til å teste om et par dager om hun ikke kommer.

Håper virkelig det er en ny spire der inne.

Skrevet

men da sier vi oss enige om at alle gode ting er 3:):)

når har dere IKM nå da?

jeg satser på at jeg har IKM til helga jeg, da blir det 28 dagers syklus, det hadde jeg før SA 13. februar...

jeg har ikke noe stress egentlig, sånn ideelt sett hadde det passet best å få en baby i april mai juni for oss... hehe;)

men jeg har jo blitt helt hekta på å få mage igjen da... (selv om magen min kunne trengt å gått ned noen kilo... haha:)

Skrevet

mor far og liten med tut;

har du ikke testet enda?? jeg begynner å teste iallefall4 dager før IKM... haha jeg er sikkert den største testomanen her...

syns det er flaut å vise meg på apoteket nå vettu... hehe, selv om jeg kjøper flest tester via nett... tihi... sjekk gal dame...:)

Skrevet

skulle hatt mensen til tirsdag men jammen km den ikke på onsdag denne uka, så da blir det vel ca eggløsning 29 april å prøve da igjen trur jeg hadde 23 dager syklus denne mnd pleier å ha 28/29 dager mne.

gudene veit hav som skjer med denne kroppen.

satser på å ha sex annen hver dag fremover da må jeg vel treffe vel:P hihihi

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg mistet 2 januar og er fortsatt prøver, MA er noe dritt! Nå er vi igang å prøve igjen, IKM neste fredag, veldig spent! Savner å være gravid, krysser fingre og tær for alle sammen! klem

Skrevet

Hei LilleKnøtt

Nei, jeg har ikke testet. Grunnen til det er at jeg ha bursdag på søndag, og det hadde vært en perfekt bursdagspresang. Tenk, positiv test på bursdagen og termin på julaften ;-)

Ellers pleier jeg å begynne å gå amok med tester fra ca 5 dager før IKM.

Skrevet

Vi er i vår 1.pp etter ma slutten av januar. Mensen kom tilbake først 10 uker etter utskrapningen, så var noen uker med frustrasjon der ja.. Håper bare alt er i orden nå og at jeg ikke får en masse tullete sykluser fremover.

Regner med jeg hadde el denne uken, så om et par uker blir det spennende å se om det har klort seg fast en liten spire :) Men har egentlig ikke de største forhåpningene, må bare være forberedt på at det kan ta litt tid før det klaffer igjen.

De siste to ukene er det tre i omgangskretsen vår som har fått baby, og det har vært veldig spesielt å besøke dem. Kjempeglad på deres vegne, men også litt sårt..

Får håpe det klaffer for oss alle snart! :)

Skrevet

Hei Lilleknøtt! Her er vi også i vår 3pp etter sa i februar..hadde en kort syklus etterfulgt av en med normal lengde. Har nettopp hatt EL, og håper det har klaffet denne gang!!!:D Har i hvert fall ikke stått på innsatsen! hehehhehehehe..

Blir jo litt utålmodig ja..vil jo så gjerne være gravid NÅ!!! hehehehe..skulle gjerne ha fått bestemt selv at kroppen skulle hørt etter hva jeg vil..men får vel stole på at vi får en spire ganske snart:o)

Lykke til med prøvingen til dere alle:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...