gassi Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 ja ja da kommer eg snikende inn her.. e ca uke 7 +5. er veldig nervøs for at ting skal gå gale. synes at eg har veldig lite symptomer. mistet iuke 18 13 feb.( går fort i svingane her ) Da eg gikk gravid da hadde eg mye mer symptomer. Dette er 4 gang eg er gravid, men har aldri vært så nervøs som nå.... Heldigvis ska eg på ul på mandag, men eg grue meg... Hadde så dårlig opplevelse sist. Andre som har lite symptomer????
Romeren Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Jeg har! Hvis jeg skal finne noen må jeg tolke, og kjenne godt etter: Litt småkvalm av og til, orker ikke noe av det jeg spiste før til middag (men det kan hende at jeg bare er veldig matlei, fordi jeg bor i italia nå, og vi spiser så sinnsykt mye pasta..), har kanskje fått litt større pupper, men de er verken ømme eller veldig faste lengre. Men det er så å si alt! Jeg kan heller nevne i fleng de jeg ikke har: Murringer, ømme bryster (som nevnt), trøtthet, store kvalmebølger, luktesansen min har ikke blitt bemerkselsverdig bedre, ikke har jeg humørsvingninger eller merkelige lyster i matveien og ting smaker akkurat som før. Med andre ord: Vet ikke om jeg er gravid, jeg! Men: det er kanskje lettere for meg å si, enn for deg som nettopp har mistet: Det som skjer som skjer, og jeg vil ikke kunne ha kontroll på det uansett, så jeg venter til ultralyden på torsdag før jeg trekker noen konklusjoner i verken den ene eller annen retning. Men du er i alle fall ikke alene! Jeg har hørt om veldig mange som er i samme situasjon som oss, så jeg tror ikke du har noen grunn til å tro at noe er galt! Håper det går bra på mandag!
kremtkremt Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer.. eneste at jeg var litt sta til tider.. alt gikk bra=) så jeg håpte at det skulle bi det samme denne gangen, men nei.. kvalme og hodepine..
gassi Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 takk for svar. Eg ser at eg ikkje er alene. Kjenne nervene roer seg litt, men det blir greit å få ta ul i morrå. Det er helt utrolig så forskjellige svangerskapene er, dette er mitt 4 og det eg har hatt minst symptomer. Men eg krysser fingrer og tær om alt går godt denne gangen. Gler meg til en liten førjulspresang!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå