Gå til innhold

Sitte litt opp i sportsvogn allerede ved 4,5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er bare 4½ måned gammel, men allerede tydelig lei av å ligge i bagen når vi triller, spesielt når vi er på handletur. Sportsvogndelen kan legges helt ned, men jeg lurer på om det går greit om han får sitte litt (på det laveste hakket) opp og se over korte perioder når vi triller? Han sitter jo på fanget og i vippestol flere ganger i løpet av en dag, så det bør kanskje gå bra? Vil gjerne høre andres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han få se!

Rygghysteriet i Norge har tatt helt av.

I Afrika henger de opp ned halve dagen når mora står bøyd i åkeren. Tror ikke det er så vanlig med prolaps der.

Skrevet

Er en viss forskjell på å henge i et fatle og sitte/ligge på et hardt underlag.

Skrevet

Mine satt i sportsvogn fra 4 mnd. Særlig første som var født i januar, når mai kom så lå han i flat hakkene på sportsvogna og fikk se ut litt mer.

Vel for andre hadde jeg jo bare sportsvogn, men da vardet vinter og mer pakke ned i en saueskinnspose, men fire måneder da liker de jo å se seg rundt, ikke bare ligge flatt i en varm bag uten noe form for stimuli.

Skrevet

Tror ikke ryggplager er så utrolig mer vanlig i England enn i Norge, og der sitter de oppreist fra tidlig av, gjerne 3-4 mnd så vidt jeg kan se.

Og så bruker de bilsetene som barnevogn.

Barnevogner som vi har, er lite brukt.

Tror nok ikke det gjør barnet ditt noe å sitte oppe en liten stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...