Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Min griser veldig og vasker seg ikke uten innstendig oppfordring. Det er ekkelt når han går med inntørkede matrester i halve ansiktet mer eller mindre hele dagen. Hva skal vi gjøre for at han skal vaske seg? Har sagt at han må gjøre det etter han har spist, men det skjer ikke. Han går på skolen. Vet ikke om andre 6-åringer som griser så mye som han, ikke 5åringer heller.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Min 6-åring var veldig dårlig på håndvask etter dobesøk. Da fortalte jeg om alle de ekle bakteriene som krabbet rundt på hendene hans, og da skal jeg si det fart på vaskingen! ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Når barna (3 og 6 år) kommer fra barnehagen er det rett inn på badet og vaske ansikt og hender. Har en klut hengende der som de bruker. 6-åringen griser mer med maten enn 3-åringen nå faktisk. Tror det kan være at hendene vokser så fort og blir så lange at de ikke har helt styr på de..hehe, har lest det en plass. Men er de skitne så må de vaske seg. Ellers får de ikke gå ut eller gjør andre morsomme ting først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå