Lykke X 4 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 http://www.kjendis.no/2009/04/17/kjendis/mote/motebilder/fredag/5793484/ Disse er utrolig komfortable for gravide mager Har kjøpt meg et par fra Lindex og de er bare rågode å ha på! Kommer til å investere i flere bæsjebukser (les:Haremsbukser), både med kortere og lengre ben. Anbefales Hehe!
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 haha...hadde ikke gådd med de der, uansett hvor behagelige de er.
Moggi Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Bæsjebukser, hehehe...som jeg skulle sagt det selv:)
Lillemus&mamma'n Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Siden denne buksetypen var fryktelig inn da jeg gikk på ungdomsskolen (men da kalt "fødebukser") greier jeg ikke å forholde meg til dem som et seriøst klesplagg...
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Jeg har vurdert å få tak i cubus sine haremsbukser - for å ha til etter fødselen. Rett og slett, fordi jeg ser for meg at buksene vil være behagelig på ! De på cubus er ikke så ekstreme heller, og minner mer om litt vide capri bukser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå