Yngvil Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Stor forskjell på ringslyngene Noen er gode og stødige, andre ikke! Jeg syntes egentlig regulerbar lommeslynge er mye bedre og lettere å få til. Selv har jeg Mamma's milk sin. Betalte 579,- hos syvsjal.no for min. Hvordan ringslynge er det du ser på?
Yngvil Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 450,- var ikke så galt det altså, glemte litt spørsmålet ditt. Men, litt avhengig av hvilken slynge seff
Gjest Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 En som følger med i et abbonement på et blad faktisk ;-) Eneste minuset er at den er sort da, får ikke velge farge, men jeg tror den er regulerbar, ser sånn ut på bilde. Baldet er så som så, men da får jeg det hver mnd i 1 år + denne ringslyngen da, og jeg tar gjerne bladet med på kjøpet for en billig ringslynge, hehe...
Yngvil Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 He he.. Da skjønner jeg Tror det er en grei pris for en slynge Og alltids kjekt med et blad på kjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå