Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 lille jenten min har 40 i feber å hoster litt.. feberen startet i dag men hun sov dårlig i natt.. nå har hun sovet rundt 20 min før hun våknet igjen å ingenting hjelper.. hun fikk stikkpille rett før jeg la hun.. noen som har noen gode råd så hun kansje får sove i natt?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2009 fikk ikke skrevet ferdig i ste.. hun ikke spist noe, men det e jo greit.. men hun får nesten ikke i seg noe drikke heller..
Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Går feberen ned når du gir stikkpiller? Hvis ikke kan du godt ta en telefon til legevakten bare for sikkerhets skyld.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 den gikk ned tidligere i dag men ikke mye.. skal måle henne nå å se om den har gått ned siden jeg ga den..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 den var gått ned til 39, så den har gått ned litt hvertfall da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå