tante grusom master of law Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Si ja til en jobb som ligger innenfor ditt interesseområde, men som bare er et års vikariat. Eller prøve å få en fast stilling i en mindre interessant jobb? Jeg tenker på finansekrisen etc etc.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde takket ja til den midlertidige stillingen og brukt året på å søke etter faste jobber. Hadde ikke tatt en skikkelig kjip fast stilling, men hadde vært villig til å fire litt på krava. Selv om det er en fast stilling betyr ikke det at du MÅ sitte på den resten av livet. Man tar det man får i starten og bruker tida i de mindre interessante jobbene til å søke mer spennende stillinger. Skjønner at du er i tvil. Ta den interessante og se hvordan det går, mye kan forandre seg på et år ;-)
tante grusom master of law Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Takk for svar:) Jeg tenker det samme jeg også. Og jeg for jo erfaring fra vikariatet som kommer godt med i senere søkeprosess.
Yo&La+spire Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 og det er jo også en mulighet for at du får fortsette etter et år...man vet aldri hva som skjer;)
tante grusom master of law Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 Ja det er sant! Tror jeg går for vikariatet!
Yngvil Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Jeg ville også takket ja til den midlertidlige! Viktig å trives!
Gjest Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 I veldig mange yrker er det slik at du som regel må ha jobbet i vikariat/engasjement før du får fast stilling. Mye av rekrutteringen til spennende stillinger skjer internt. Så jeg ville gått for vikariatet dersom du er fysen på den jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå