Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Var den rett i forhold til den de kom fram til på sykehuset?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Åpning er jo ikke en uforanderlig størrelse, så når du er kommet så langt at du drar til sykehuset og det gjør man jo når fødselen er i gang, vil jo åpningen mest sannsynlig være større når du kommer fram dit enn når du sjekker før du drar hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Nå tenker jeg mer på de som har kanskje gått med åpning i noen uker, har lest at mange sjekker dette selv og finner ut at de har f.eks 3 cm, stemmer det med det dere får høre f.eks av jordmor når dere er inne der på kontroll?
Sånn kan det gå Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Stemte alltid med den jordmor fant på sv.kontrollene ja.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Er det enkelt å sjekke åpning selv? Er det flere som har gjort dette selv og som det har stemt overens med det jordmor eller lege fant ut? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Jeg prøvde å sjekke tidligere på den dagen da jeg gikk i fødsel sent på kvelden. Tidlig på dagen kjentes det "lukket og låst", var da 6 dager over termin. Men fødsel startet sent på kvelden, sjekket ikke åpning selv da. Da jeg kom på fødsen var det 2 cm. To timer senere var han ute, så det gikk fort selv om jeg bare hadde 2 cm da jeg kom inn.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Det er snodig at hos enkelte går det kjempe fort, men andre kan gå i flere uker med åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå