Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Er det flere der ute som skal lage en cd og ha med seg på føde stua? Med rolig og avslapende musikk som skal brukes som en type "alternativ medisin"??? Samt sanger som gir "energi/piffen". Noen forslag til åssen sanger? Her er noen av de jeg skal brenne til cd: Sarah McLachlan - Angel Dixie Chicks - Not ready to make nice Gitarkameratene - With or whitout you Aleksander Rybak - Fariytale Reba McEntire - Jolene Reba McEntire - Survivor De jeg kommer på i farta
Ayka 09+13+14 Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Jeg har planer om å brenne en cd,men har ikke kommet så langt enda at jeg har gjort det Skal snart begynne å pakke sykehusbagen,så kan vel være greit å ha cd'n klar om ikke så alt for lenge også. Tror ikke det blir mange rolige sanger på min cd...blir helst litt energigivende sanger". Elsker å høre på-og drømme meg bort i-sanger som har gitarsoloer! De gode,gamle slagerne! Men husker ikke navnet på noen av dem nå i farta...skal få sambo til å hjelpe meg med å finne dem frem Blir vel en fin blanding av Metallica,Kiss og div
minimy m Emma & Emil! Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Hei hei.. Jeg hadde ikke hatt brukt for no føde-cd, under min fødsel... Hadde nok m de lydene som var på rommet! Men folk er jo forskjellig:) Håper du finner mye god musikk, masse lykke til Klemmer fra
Mammarama=) Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Jeg har bare tatt med cdene som har ligget i bilen... Begge jentene mine er blitt født til musikk.. Første kom ut til julio iglesias sin "To all the girls i loved" Hehe littt tilfeldigt at svigermor sin cd var oppi der.. Nr to kom ut til bjørn eidsvåg og lisa nilsons sin "mysteriet deg" Lurer hva det blir for en sang denne gang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå