Gå til innhold

Hva ville dere valgt og bruke penger på?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

- "Uteplass", type platting og kanskje en levegg (Skal sies at vi har terasse og uteplass nede, men det blir uansett ikke en svindyr affere)

- sommerdekk til bilen (som kaaan holde denne sesongen også)

- bunad. (har 3 anledninger å bruke den på bare nå i sommer...)

Og dere som ikke liker bunad trenger ikke si noe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerdekk. Gambler ikke med sikkerheten.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så slitte er dem ikke da ;) Men han på verkstedet sa at de kanskje burde byttes i år, men hvertfall neste år :o)

Skrevet

Hvis dekkene virkelig holder denne sesongen uten at det går på sikkerheten løs hadde jeg definitivt valgt BUNAD! :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er det jeg heller mot også... har såååå lyst på!

Neida, går ikke på sikkerheten løs, da ville jeg selvfølgelig kjøpt dekk :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, ja... Jeg får jo knall sommerdekk OG fin uteplass til prisen av en bunad... Darn, dårlig å måtte velge!

Skrevet

Jeg ville valgt bunad :)

Er veldig glad i min.

Så lenge det ikke må/bør til med nye sommerdekk (kommer jo også ann på hvor mye dere kjører det da - til mer kjøring til fortere slites det som er igjen)

Skrevet

Bunad. helt klart.

Tenkt alle de 16. mai'ene du slipper og stresse rundt på letings etter 17.mai klær :)

Skrevet

Bunad som brukes en gang eller tre i året, kontra uteplass som kan brukes store deler av året. Ikke tvil om hva jeg hadde valgt. Dekk hadde stått under en annen post hos oss i hvertfall, det forhandles det aldri om, bilene skal være skikkelig skodd.

Skrevet

Jeg har ikke bunad selv, men jeg vil likevelg si bunad.

Har lyst på senere en gang.

Så terasse og dekk neste år.

Skrevet

Hadde valgt uteplass og satt av resten til bundad. Så kan du kjøpe bunad til neste år (litt feriepenger i år og litt neste år- dersom det er feriepengene du planlegger å bruke). På den måten får du oppfylt alle tre ønskene på to år. Legger til grunn at du må kjøpe nye sommerdekk neste år da

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, vi kommer ikke til å bruke den uteplassen så mye, for det er knaptnok sol der.. (det er på baksiden av huset) Men vi har laga hage, og nå er det "langt" ned til bakken (kanskje 1 meter), så vi må ha en platting + trapp der, men det MÅ ikke skje i år...

ååå, skikkelig ubrukelig det her :o) Ikke feriepengene jeg skal bruke nei, hadde permisjon i fjor, pluss gikk på skole så det er snaut! ;o)

Skrevet

Bunad

( min har ikke passet på maaaange år- kommer nok aldri til å gjøre det heller. Og jeg savner den!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...