Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Helvetes rottefaans pakk og undermennesker, måtte dere brenne.
prekæs Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Slapp av og lukt på noen blomster. Forresten. Du er så søt når du er sint:)
Gjest Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Nå kunne forsåvidt ikke du vite det, men det der var helt feil ting å si til meg akkurat nå ;-) - å lukte på noen blomster er vel egt kjernen her - det er nemlig uaktuelt siden nabolagspakket har rasert hele blomterbedet nede, hver eneste løkplante min datter omsorgsfullt planta i fjor og som nå blomstra har blitt knekt og tildels bare ribba for blomster og kasta på plenen. Helvetes ghettoyngel, jeg kan knapt vente på flyttebilen, det er andre året på rad og jeg hater dem, deres inkompetente ressurssvake ghettoforeldre og deres ubendige hang til å ødelegge alt de får finga i til en hver tid.
prekæs Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Forbaska ja. Løsningen er å plante gresskar på egen tomt. Du sørger for god å næringsrik jord, gjerne en komposthaug og planter kjempegresskar inne i mai. (for å hjelpe dem i gang)Du ser og hører de vokser og det er kjempemoro for ungene. (tror jeg) Rekorden her er 18 kg og da kun plantet jeg og ikke noe mer før jeg forsynte familie, barnehage og venner med gresskar til haloween. De har forresten noen fantastiske blomster. Ser ut som gule havaiiroser. Gled deg til hage...og kjøp verdens beste hagebok på loppemarked. "håndbok i plante og hagestell" fra Det Beste. (Brun strie på utsiden og veier 2 kg)
Dronningen! Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 I år igjen?? Ps: Skremmende men jeg visste hva innlegget ditt handlet om før jeg åpnet det.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Brun strie høres akkurat riktig ut, sånn 70-tallsvibber! De tunge bøkene er noe helt særegent. Gresskar høres bare kult ut, kan man faktisk høre at det vokser (høres litt skummelt ut)? Egen tomt er løsninga på alle verdensproblemene på en gang. Egen tomt og skikkelig gjerde og en dose oppdragelse.
prekæs Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Stemmer det. Det står 1978 inni. De (gresskarene) tar stor plass. Hadde vel ranker på 5-6 meter. Med blader som rabarbra nesten. Her vokser de fra en gammel kompost og dekker det meste. Jeg tenkte at de kan være en fin trøst også slipper hun å vente hele vinteren på resultatet. Gresskar begynner du å se i juni alt så er det bare å la de vokse...eller spise etterhvert.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Da skjønner jeg. Stå bak et hjørne og pakk såpe, løk og jord ned i halsen på yngelen neste gang de viser seg!
Gjest Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Sitter og spikker på allsidig stappe-redskap.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 Jeg er skremmende forutsigbar og kjedelig, jeg veit det - men det var så sinnsykt nedtur at det skjer igjen. Selv om det også burde vært forutsigbart var jeg Pollyanna nok til å gå bananas i løkavdelingen en gang til...
Gjest Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Veldig stilig, må undersøkes. Vet du noe om brunsnegl og gresskar?
Gjest Skrevet 17. april 2009 #13 Skrevet 17. april 2009 her trengs det en skikkelig gedigen ghettoblaster med full trøkk av DDE med rai rai. Pakket kommer til å emigrere til sitt moderland allerede etter 1 uke hvis du spiller dete kontinuerlig..
Gjest Skrevet 17. april 2009 #14 Skrevet 17. april 2009 Hm. Dette er moderlandet. Hva kan du spille for å få dem til å dra et annet sted?
Gjest Skrevet 17. april 2009 #15 Skrevet 17. april 2009 Kramgoa låtar med Vikingarna vil jage de aller fleste bort fra Norden, uansett nasjonaltet og religion. Kan hende at du sitter igjen med naboer iført grilldress og cowboyhatt. Forøvrig en harmløs rase, så lenge de bruker MP3 med headsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå