Panterjenta85 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Er heeeelt alene hele helga og tenker jeg skal kose meg skikkelig med en film eller ti... Noen som har noen å anbefale?
Moggi Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Kommer litt an på hva du liker da, og hva du ikke har sett før.....
Panterjenta85 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 hehe... er igrunn altetende, men i og med at jeg er helt alene har jeg ikke spesielt lyst til å se skrekkfilmer Ser veldig mye film så om noen har en litt spesiell film de har falt for hadde det vært gøy å få tips! Venter spent på forslag!
trolla <3 <3 Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Har du sett "Mongol" ?? Historien om oppveksten og livet til Djengis Kahn. Så den forige helg, syns den var veldig bra.. Men nå liker jeg veldig godt historiske filmer..
Panterjenta85 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 nei den har jeg ikke sett enda... Men det er en film mannen min også har veldig lyst til å se, så tror jeg skal drøye den til han er tilbake!
Spinella Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 En film som heter Bienes Hemmelige Liv, basert på en veldig populær bok som kom ut for et par år siden. Veldig sterk film om en ung jente som rømmer hjemmefra og ender opp hos 4 sterke svarte damer akkurat i det svarte blant annet får stemmerett osv. Helt fantastisk film som jeg anbefaler alle, til og med mannen min måtte innrømme at den var bra.
Panterjenta85 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2009 har den kommet??? Trodde den hadde premiere nå til høsten jeg!! elsket boka og har gleda meg til filmen!!
Spinella Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 I USA er den allerede kommet ut på dvd, så ikke så vanskelig å finne den om du vet hvor du skal lete. Piratebay feks. Den var helt fantastisk bra, har boken stående i bokhylla, men har ikke lest den enda, tror jammen jeg må gjøre det.
Panterjenta85 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2009 Skal se den i kveld! Gleder meg!
Enlitensøtjente Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 Jeg digger "Illusjonisten" - Anbefales! Overraskende slutt
Panterjenta85 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2009 Amelie har jeg sett maaange ganger.. den er utrolig søt Hva handler a night on earth om? alienfilm eller?
Panterjenta85 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2009 Ja den er skikkelig bra! Både den og The Prestige... De er igrunn litt om samme tema, men veldig forskjellige filmer likevel
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. april 2009 #14 Skrevet 18. april 2009 Seven Pounds med Will Smith. Will Smith er blitt en flink skuespiller på sine "senere" år. Den er litt trist, men anbefales! Ellers anbefaler jeg: Juno Garden State The Dark Knight Slumdog Millionaire og mange andre jeg ikke kommer på
Panterjenta85 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. april 2009 Det var en skikkelig god film! Er alltid litt redd for å bli skuffa når jeg leser boka først og så skal se filmen, men syns de hadde fått med det de burde få med seg! Utrolig gode skuespillere også! Anbefaler filmen!!
Panterjenta85 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. april 2009 Jeg selv er veldig gla i: Stardust The pursuit of happyness Imagine me & you PS I love you The fifth element August Rush (se den!!!) Ellers så går jeg veldig etter filmer med skuespillere eller regisører jeg liker: Jonathan Rhys Meyers (August Rush, kommende i Mandrake) Will Smith (Seven pounds, The pursuit og happyness) Gerard Butler (300, PS I love you, Phantom of the opera) Heath Ledger (10 things I hate about you, Dark Knight) Keira Knightly (Antonement, Domino, Piratesfilmene) Lena Heady (300, Imagine me & you) Tim Burton (Corpse Bride, Nightmare before christmas, Edward Scissorhands) M Night Shyamalan (Signs, The Village, Lady in the water) Quentin Tarantino (Pulp Fiction, Kill Bill, Grindhouse) Luc Besson (The Fifth Element, Léon, Taken) Det ble et lite utvalg iaffal! Alle filmene er virkelig verdt å se!! Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå