olebrum78 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Tenker på ferien, vi skal ha to dager i dyreparken, og tar imot alle gode tips og råd fra dere ang praktiske ting og hva en bør få med seg, hvor bør en begynne og avslutte osv.. Kan ikke rekke alt vil jeg tro og er i fellesferien, så er vel mye mye folk og kaos der... Gleder meg til sommeren!
Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Vi skal legge en kjølebag under vogna med fryseelement og innkjøpt drikke som da holder seg kald Det er dyrt å handle inne i parken. Vil dere ta en tur med en av skutene anbefales det at dere går rett for å hente dere billetter. Kapt.Sabeltann området. Det er i begrenset antall og går kjapt ut.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 De Skutene (i sabeltanns verden) er det minst kø ved på ettermiddagen. Ta med mye drikke og evnt niste til ett måltid, det er mange flotte steder å spise i hele parken. Alt er dyrt der (av drikke og mat) så man kan spare mye ved å ha med litt enkelt. Ellers, ta det med ro og ikke prøv å rekke å få med alt mulig. Da blir detbare stress og slitsomt. Kan være greit å være tidlig ute for inngang ellers blir gjerne køen ganske lang. Hvis dere har mulighet bør dere sove på et av hotellene helt nærme =)))
Nagilimia Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Ta med noen onklie matpakker, sett dere i parkene å spis der i stede. Det myldrer av veps på de vanlige plassene! Jeg kjøpe en pose med runstykker å smurte dagen før! Fryste ned saft i flasker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå