Gå til innhold

Hvordan er formen da jenter? Uke 26/27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er den i grunnen ganske grei. Lange dager stående og gående på jobb sliter på rygg og under beina, men jeg holder ut! Håper jeg klarer å jobbe helt frem til jeg går i permisjon 6 juli. :-) Magen har begynt å bli stor og god, ikke noe å stusse på lenger om at jeg ser gravid ut og ikke småfeit hvertfall :-) hehe

Nå ser jeg frem til vår og fint vær, sommer og sol :-) Gleder meg masse til å bli mamma om noen uker...hehe er jo noen mnd da, men høres mye kortere ut når jeg sier noen uker ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er omtrent som din. Er veldig trøtt da, merker at jeg har en liten jente som jeg må ta meg av denne gang.

Jobber bare halv dag heldigvis. For de nettene jeg må opp, ødelegger helt dagen for meg. Da blir jeg bare så sliten.

Har god mage nå og begynner å merke det godt i min svaie rygg. Ellers har jeg litt tiløp til vondt mellom bena, rett og slett i skrittet. Så håper bare ikke det er et tegn på at noe er på gang (fødte for tidlig sist). Skal heldigvis til samtale på sykehuset på tirsdag, så da får vi høre nærmere.

Skrevet

Formen er ganske grei. Tror jeg kanskje har fått bekkenløsning har veldig vondt når jeg står og går. Særlig på ettermiddagen og kvelden. Virker som jeg stivner fullstendig. Jobber 80% på småbarnsavd med kun 1 og 2 åringer, så det er en fysisk tung jobb. Skal til legen på onsdag så det spørs om jeg må trappe enda mer ned. Er mye bedre i helgene... Ellers er formen topp og jeg koser meg med den stoooooore magen min (ser ut som jeg er mye lengre på vei, bærer vel langt frem antar jeg) Nå er det jo ikke lenge igjen!!! Tida går så utrolig fort!

Skrevet

Formen er ganske bra faktisk.Blir trøtt og får vondt i bakbekkenet når kvelden kommer så er ikke noe gøy for mannen min når jeg sover kl 21 nesten hver kveld.hvis jeg tar meg en lur på ettermiddagen så hjelper det..

Merker også jeg har to fra før som jeg skal ta meg av men synes det går veldig fint...håper det varer.jeg er 50 % sykmeldt,kommer nok til å være det til jeg tar permisjon...

Skrevet

Hmm. er 26+5 nå og formen er ok.

Bekkenet er kranglete og varierer fra dag til dag om det er vondt eller ikke.

Ellers generelt litt sliten, men det er vanlig:)

Skrevet

Jeg er 27+5 i dag og 80% sykemeldt. Har slitt med mye hodepine og ekstrem tretthet og siden jeg har en hektisk jobb hvor man må prestere hele tiden og andre er avhengig av mine prestasjoner så ble det rett og slett for mye. Men nå håper jeg på kun 50% sykemelding fra uka :)

Skrevet

Hei mamma til prinsesse vil ikke.

Jeg og ha denne vondten i skrittet. Kjennes ut som jeg får "enkemannstøt" nedentil når jeg tar lengre steg eller går litt fort. Får også denne vondten når jeg har stått lenge. Det kjennes akkuratt ut som den verken du får når du slår albuen. Bare nedentil. Jeg skal til legen 30 april, tenkte å spørre han hva det kan være da. men det er jo en stund til, og dette har jeg omtrent daglig. Erdet sånn vondt du og har?

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å beskrive hvordan vondt jeg har. Men det minner meg veldig om slik vondt jeg hadde etter fødselen sist, eller rettere, etter operasjonen (måtte hente ut morkaken). Da fikk jeg en hematon (skrives det slik) på kjønnsleppene og de hovnet opp. Var vondt mens jeg satt, sto eller gikk. Samme nå. Enkelte bevegelser er verre enn andre. Men det har blitt bedre. Er ikke like vondt i dag som de siste tre dagene. Skal til legen på tirsd. så da skal jeg spørre om dette.

Skrevet

er i uke 26 og har samme problemet som deg.

Sliter med ryggen og får så vondt under føttene hvis jeg står og går mye.

Lagt på meg nesten 10 kg da,så kroppen har vel plutselig fått mer å bære.hehe

Hører mange sier at de fleste plagene forsvinner ganske kjapt etter fødselen.

Så får holde ut de siste mnd/ukene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...