2barnsmamma og hestemamma Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Kjøper dere de med vekter i ringen eller vanlige, jeg sjekket på intersport og der hadde de vanlige til 299 kr, og på nettet fant jeg ring med vekter i som kosta 499, men frakta var på 190. Hvor har dere kjøpt deres?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg har kjøpt en i usa (nettet) og betalte 336kr inkl frakt. Den har vekter og er ruglete/bølgete slik at den masserer/denger fettet på siden og magen =)))
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 http://www.sports-hoop.com/ Her bestilte jeg min fra. Var fra jentene her inne jeg fikk adressen, for ca ett år siden nå =))
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Jeg kjøpte min på rockeringer.no kostet 499 og 100 kr i frakt. men bestiller man 2 eller fler får man gratis frakt. jeg bestillte sammen med en venninne:) Denne er også ruglete/bulkete som masserer fettet på et vis når man holder på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå