godiva med 3 gull Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 JEG har alltid elsket navnet Ravi. (siste 20 år ) Venter nå gutt og har veldig lyst til å bruke det. Men blir det alltid assosiert med DJ.ravi??? Han heter jo ikke det engang. Vet også at det er et spes navn, men liker tydelig den sjangeren. Ellers har jeg (vi) Ask og Niri som mulige alternativer. Innspill takker jeg veldig for
Madam-mim Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Klarer ikke tenke på annet enn rødhårede Ravi jeg da altså Men hva med Ravn? Det liker jeg.
Lillemus&mamma'n Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg forbinder det også veldig med den lille, syngende "alven" (han gikk under meg på gymnaset, og vi omtalte han alltid som Alven). Ravn er et fint navn, synes jeg også, har en liten Ravn i familien, faktisk : )
AdrenaLine Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Jeg forbinder navnet med artisten Ravi som nevnt over her, men vet også om flere hunder som heter det... Voff voff! Men Ask er kjempeflott da!! Min stemme faller på det
Mamsebamsen Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Visste ikke at Ravi var et navn engang - trodde det bare var Ivar stavet baklengs, a la Ivar Christian Johansen (DJ Ravi)!
godiva med 3 gull Skrevet 18. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2009 Neida Ravi er absolutt et gammelt guttenavn! Som jeg alltid har likt. men som jeg fryktet har dette DJ mennesket ødelagt det ja..
AdrenaLine Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Denne artisten er vel glemt om noen år så det hadde jeg ikke brydd meg om. Og det er ikke akkurat slik at han er usympatisk og slem, men tvertimot en hyggelig og flink kar. Så dersom DU og mannen din liker det så gå for det da vel...
Frk. Sol Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Jeg har en kompis som heter Ravi. Han er halvt inder vel og merk, men syntes navnet er kult jeg. Og hva så om det er et artist navn i tillegg? Har ei veninne som fikk ei jente som heter Bertine. Trenger ikke være Zetlitz (eler hvordan det staves) uansett?! Heier på Ravi jeg:D
godiva med 3 gull Skrevet 18. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2009 Frk. Sol. Om jeg får adressen din skal du få PREMIE av meg :) he he. Takk for støtte
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 hmm..kjenner til ravi som ett utenlandsk navn.. kjente en fra sri lanka som het ravid.. men uttales ravi..er jo uansett IKKE pent da på ett søtt lite barn! men om du brenner for det så for all del:)smaken er som baken:)
*juble juble* Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Jeg liker navnet RAVI godt jeg=) Jeg syns det er ett jordnær staut flott guttenavn...som tilfeldigvis en artist har tatt som sitt artistnavn... (antagelig fordi han syns det var kuult) Du og mannen din må jo ta valget dere....men jeg syns det er fint!! Selv har jeg fire barn og alle navnene er både likt og mislikt ..... slik er det engang, folk liker forskjellige ting..og navn osv.. så ikke velg etter hva vi andre syns men hva dere syns=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå