Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Hun fikk vaksinen tidlig på dagen i går, sov som en stein rett ettepå og så kom feberen. Ga paracet i går, for hun sutret både på innpust og utpust, sovnet, men våknet etter et par minutter og hylte. Gikk ganske greit i natt, men nå er hun bare sutrete igjen... Har ikke vondt i stikkstedene, men vil ikke ha mat, ikke leke, ikke bæres, ikke bysses, ikke sove, ikke noentingen helst! Hun er såååå trøtt, men får ikke sove, sovner etter lang tids sutring (hun gråter ikke da, bare klager liksom) men så fort jeg legger henne fra med hyler hun! Og det er kun mamma som gjelder, hverken pappa eller noen andre kan så mye som ta i henne uten at det blir full krise! Har heldigvis ikke så mye feber mer, men hvor lenge skal hun liksom være sånn da? Jeg blir så rådvill, er jo så fælt å se henne ha det så trasig stakkar lille gullet mitt... Noen med råd?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Jenta mi var også fryktelig dårlig etter 3mnd-vaksina, dårlig apetitt og slapp slappesen. Det varte i en eeeighet, nesten 2 uker, men akkurat det tror jeg er litt uvanlig. Kom samtidig opp en tann, så mulig at d ga litt utslag også. Det går sikkert snart over for tulla di, og så må man bare gjøre d beste ut av situasjonen enn så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå