Gå til innhold

Vogner er forferdelig dyrt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender jeg leser på Dib en sen nattetime når jeg ikke får sove, og jeg ser jo at mange er så opptatt av vogner. De kjøper vogner i dyre dommer, men det er jo forferdelig dyrt.

Mannen min har kjøpt vogn for oss, og den kostet nesten 10 000! Jeg synes det er drøyt. Det er riktignok en slik kombivogn som kan gjøres om til sportsdel senere, men allikevel... han kjøpte også en joggevogn, en sånn med 3 store hjul, som han har tenkt å ha med krapylet i når han er ute og løper. Den er jo ekstra, og han kjøpte den for sin egen del, men nesten 6000 kostet den.

Bare et hjertesukk fra meg. Som svigermor sa, dette er ingenting, bare vent til hun blir tenåring ;))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trehjulsvogner er veldig praktiske! Vi har hatt to av dem og de tåler det meste, ikke noe problem å kjøre dem i dyp snø, en stor fordel! Var veldige priser på vognene, dere må nesten få flere barn for å utnytte vognene mest mulig, eller hva?

Selv kjøpte jeg brukt kombivogn til 1000 kroner inkludert dunpose, veldig fornøyd! Håper jeg får solgt den selv en dag.

Skrevet

hvilken vogn har dere kjøpt egentlig??

tror den dyreste vognen vi så kostet 7500...

heh..

alle har heldigvis forskjellige krav..

vår vogn kostet rett 4900 og er duovogn :)

Skrevet

Oj, ja det er dyrt med vogn.. Den vognen vi brukte til sønnen da han var liten var en Simo kombivogn vi arvet. Den var like fin som ny, og greit med arvet ting. Den er nå desverre blitt ødelagt - så vi skal gå til innkjøp av ny vogn til den lille i magen. Men vurderer sterkt å finne en fin brukt vogn. Er så mange vi kjenner som har barn litt eldre enn denne, som vi kanskje kan kjøpe/arve av..

Hvis ikke syns jeg Brio vognene ser fine ut. Vil ha en bagvogn nå først også har vi en super god sportsvogn til senere bruk..

Skrevet

Ja, vogner koster penger. Da sønnen kom i 2005 ( ikke magen mnd ut i året) hadde vi kjøpt Simo kombivogn, 2004 modellen. Kjøpte den for den var nesten halve prisen av 2005 modellen - og det var ikke store forskjellen. Er kjempe fornøyde med den vogna. Har den lagret hjemme hos mine foreldre - så håper den er like hel og kan brukes til babyen i magen. Eneste negative med den er at den er litt klumpete når den er sportsvogn - i forhold til de litt snacksne sportsvognene som er..

Skrevet

Jeg må si at jeg rett og slett ikke har hatt noe med vognkjøp å gjøre i det hele tatt. Jeg fikk si min mening om fargen, så jeg vet at den ene vognen er mørk blå og at den andre er grønn. Hvordan han fant en så dyr vogn vet jeg ikke, men han har nok gått grundig til verks for å finne kvalitet/funksjonalitet/utseende osv. Prisen har han nok ikke sett på.

Poenget med innlegget var å si at mange kjøper mange vogner, fordi de liker å bytte vogner. Blir lei, står det ofte. Jeg skjønner ikke det!

Nå skal vi ut og handle litt. :))))

Skrevet

hehe..trur nok han har..ja..funnet en gutte-vogn da ;)

De som blir lei av vognen har nok valgt feil i utgangspunktet..her fant vi drømmevognen og kunne ikke falt meg inn å bytte den..den er fantastisk rett og slett! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...