metaMORfose Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Kunne sikkert vært to tråder men pytt )) Ingen middag her i dag. Jeg har spist stooor lunsj i byen med en venn, og far i huset har tatt med barna ut og spise for så å gå på kino. Monster vs Alien eller noe i den duren. I helga blir det ro og fred hjemme. Vi får et vennepar med barn på besøk på lørdag, og så tenker jeg det blir litt grilling i hagen hvis det er fint vær.
Lene~mor til tre Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Vi har spist mexikansk gryterett idag. I helga skal jeg jobbe så da blir det vel ikke så mye mer enn det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Idag har vi vært ute hele dagen, lagde bare arme riddere bånn gass til barna før de skulle i seng. Ellers skal vi nok passe sauene denne helga også. Være ute hvis det er fint vær. Håper det =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Jeg har tenkt at det skal bli fint vær her, og da vil jeg ta med meg barna på stranda og finne oss en plass i li for vinden. Så kan mannen jobbe litt her hjemme.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Vi har spist hamburgere til middag i dag. Og pølse med brød til kvelds... Har vært i basseng i dag. Var kafe der etterpå hvor ungene hadde lyst på pølse med brød. I morgen formiddag skal jeg på jobb, har tatt på meg en ekstravakt.(angrer litt egentlig, men har jo helg da etter kl 15.00.) På ettermiddagen blir kanskje å gå ut en tur etter vi har spist grøt og slappet av litt. Så er det pizzakveld og barnetv godt. Søndagen skal jeg, gubben og eldstemann gå årets siste ski renn. Lillemor skal være hos bestemora hvis hun ikke insisterer på å være med. Ellers får vi se hva helga bringer.
-------- Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Idag har vi hatt kyllingervinger med salat, loff og nachochips med forskjellige dipper til mat.. Helgen skal brukes ut hvis været tillater det, slappe av og kose oss sammen oss tre.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Spaghetti til middag idag. Enkelt og greit. Planer for helga. Skal iallfall en tur inn til sentrum slik at sønnen får klippet seg - for han begynner å bli veldig langhåret. Også blir det en liten bursdagsfeiring da ett tantebarn fylte år i påsken. Søndag ha vi ingen planer.. Bare slappe av tenker jeg - lade batteriene da jeg møter en monster uke når det kommer til jobbing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå