Gå til innhold

Dere som har blitt strippet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble det idag! Er 37+4 og var allerede moden med 2 cm åpning.

Nå har jeg kynnere og murringer som bare det og blør litt brunt pluss masse slim! :-)

Er så spent på om ting setter igang jeg nå!!! :-) Håper det!!

Jeg er førstegangs i tillegg så jeg hadde aldri trodd jeg skulle være moden alt!! :-) Helt supert!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan blir man strippet?? Hva er det og når gjøres de på kontroller?

Skrevet

Oi, så spennende da :-)

Jeg ble strippet med nummer to, var moden og hadde åpning, men det skjedde ingenting utover slim, blod, murringer og kynnere (som du beskriver det...) det stoppet opp igjen,

Men med nummer tre derimot tror jeg nok at det hjalp på :-) Da blødde jeg litt etterpå og gikk med sterke kynnere (les:stoppe opp for hver gang.) Det gav seg på kvelden, men på nattmorningen startet det opp igjen og fødselen var igang :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg ble strippet for noen dager siden (38+4)

Var moden, hadde 2-3cm åpning da... Slimet masse blødde litt, og hadde regelmesige rier hele natta... (8min mellom, varte 1min), men gv seg igjen på morran :( Skikkelig nedtur!

Skrevet

Uff. Fikk jeg 3 timer søvn nå og føler det dabbet litt av men har fortsatt masse murringer osv. Uansett da, så vil jeg tro denne strippingen har åpnet meg litt mer og da er det jo ihvertfall godt for noe.. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg om det stopper helt opp nå ja.

Krysser både fingre og tær på at alt tar seg opp snart!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...