Gå til innhold

Handleliste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har å skru opp bunnen i sprinkelsenga, trekke på dyna osv.... koke flasker (greit å ha d klart om noe skulle gjøre at jeg ikke kan amme, storebror kunne ikke suge før han var 3 uker...., må på apoteket og handle paracet 60mg...

 

ellers så er jeg ganske så avslappet denne gangen, storebror er 1.5år så jeg føler jeg er mer forberedt denne gangen.... må ordne plass i en komode, regner med det kommer endel klær til første jente i familien siden jeg kom for 29 år siden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det meste i hus...vogn og en sovekurv å sove i den første tiden...

Sprinkelsenga får lov å stå ei stund til på kottet. Det er så stort og åpent å ligge i den for en liten nyfødt. Liker å ha det lit lunt og trangt...

Stellekommoden henter jeg neste uke...

Ellers så har jeg litt klær, gasskluter, og div. Har to jenter på 6 1/2 og 9 år så jeg merker at jeg er mer avslappet nå enn første gang.

 

Lykke til!!!

 

Snart mamma til jente nr 3. 14 dg til termin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det meste i hus, men ikke satt opp. Mngler å vaske kluter og nytt sengetøy, men har vaska over gamlevogna til førstemann og satt den klar. Bilsetet og sovekurven er også tatt opp fra kjellern, men terkkene må vaskes snart... Ellers har jeg å rydde plass i kommoden og sånne småting, og handle søskenbret og stellekremer og div sånt. Bare kosen igjen med andre ord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...