Gå til innhold

Hvor mange sikkerhetskopier har du av bildefilene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på hvor mange kopier jeg skal lage og hvor jeg skal oppbevare de. Akkurat nå har jeg bare bildene samla på datan, og det er jo fryktelig dersom datan skulle kræsje og alle bildene forsvinne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må passe på at du lagrer dette et sted utenfor huset ditt også. Hvis huset brenner er pcen borte.

Vet telenor har noe bildelagringstilbud.

Skrevet

foreløpig har jeg bare på dataen, men skal ta de over på cd å undersøke hva brannsikker safe koster, å om jeg kjøper slik skal jeg ha kopi med bildene på cd og alle album å slikt inni... men du kan også lagre på nett på fotoknudsen, men vet ikke hvor mange man kan ha der da..

Skrevet

Vi har bare én kopi. Vi har lagt inn alle bilder på en minnepenn som rommer 8 GB og den oppbevarer vi på jobben til mannen, tilfelle det skulle brenne her.

Skrevet

har noen av bildene på fotoknudsen og noen på extrafilm, men ikke samlet noe sted. tenker jeg kjøper 2- 3 minnepenner på 32 GB på elkjøp, og har en minnepenn hjemme, en hos mamma og en hos svigermor...

Skrevet

Har alle filene på laptopen lagret på en ekstern harddisk.

Skrevet

Har alle på pc og de viktigste hos eurofoto, Har også brent de fleste på cd og har på minnepenn i tillfellet maskinen kræsjer.

Skrevet

alt ligger hos fotoknudsen,og en plass til som jeg ikke husker i farta.

også ligger de på begge maskinene våre.

Skrevet

Vi har bildene alltid på minst to plasser.

De nyeste har vi på pc'n + på minnebrikken i kameraet.

Tar en runde innimellom (som oftest når minnekortet blir fullt..) der jeg brenner alt som jeg har på cd over på 2 cd'er. Den ene har vi her hjemme, og den andre oppbevarer jeg hos mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...