shot Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Lurer på om det er flere som har smerter øverst på magen, oppunder brystbeinet/ribbeina? Har vært veldig øm der over en ukes tid nå og har også mistet litt følelse i huden over samme område. Sliter med å sitte rett opp og ned og også å ligge på nattestid. Andre som sliter med det samme?
Nonsense Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Har ikke smerter, men kjenner endel press og er ganske øm der du beskriver. Livmora ligger jo veldig høyt nå, så det er nok normalt. Dette er verst når jeg sitter sammensynket.
lise68 Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg sliter med akkurat det samme. Det er jenta som sparker opp der eller bare strekker seg og presser på ribben osv. Det er også fordi en nå er på det største og har ikke så god plass lenger. Jeg mister også følelsen i huden der når jeg sitter i samme stilling noen minutter. Og i tillegg så får jeg pusteproblemer... får liksom aldri pustet dypt nok. Men det er helt normalt om enn litt slitsomt. Men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen.
Juni prinsesse Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Stå rygg mot rygg med en eller annen, og lås armene i hverandre, og så lar du vedkommende føre det opp på sin egen rygg, slik at din rygg blir bøyd bakover i en bue. Det skal løse pusteproblemene, dersom du får det til å knekke. Alternativt kan vedkommende stå foran deg og låse armene rundt deg og løfte deg opp. Det skal også hjelpe. Eller du kan prøve å henge deg etter armene i noe. Ikke mer enn 5cm over bakken. Pusteproblemene skyldes mest sannsynlig press på lungene pga ryggen. Presset på ribbeina forsvant hos meg da jeg tok av BHen.. Ikke helt, men det ble i hvertfall mye bedre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå