Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jepp, sitter her og lurer på mye rart. Merket plutselig i går at magen har sunket ned, trykket på lungene har gitt seg noe, i steden presser det voldsomt nedover til tider. Er 35 uker på vei og har ingen forventinger om nær forestående fødsel, bare så det er sagt, men både presset nedover bekkenet og mengden kynnere har økt den siste uka. Jeg håper derfor at dette er et tegn på at jeg ihverfall slipper å gå over termin, og at det derfor er maks 5 uker igjen til lillemann ser dagens lys. Sist jeg var gravid, hadde magen sunket ned og hodet var festet på denne tiden, og babyen ble født 2 uker før termin. Men det er vel ingen regel, kanskje jeg må sprade rundt 2 uker over denne gangen, så får jeg opplevd det også, hi hi.
soleia Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei! Eg og har plutseleg fått attende pusten. Var til jordmor i går, 35 +2, og då meinte ho at hovudet hadde festa seg. Det treng ikkje bety at den kjem tidleg sa ho. Eg prøver å førebu meg til å gå to veker over, for det gjorde mor mi med meg, men det hadde jo vore fint å unngå!
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Jeg prøver også å forberede meg på å gå over tiden, men siden tingenes tilstand er forholdsvis lik forrige svangerskap, har jeg et lite håp om at jeg slipper å gå over termin i det minste.
Hyacinth Bucket Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Magen har faktisk sunket ganske mye denne uken her, uke 31. Babyen har også lagt seg med hodet ned, men ikke festet seg ennå. Må sitte som et bredbent mannfolk nå pga av at magen er så langt nede. Bekkenløsningen merker jeg nesten ingenting til lenger. Syns det er litt snodig at jeg merker dette allerede nå. Sist sank magen rundt uke 38/39. Håper derfor at jeg slipper å gå langt over termindato denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå