Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 vi skal gifte oss om et år i dag.. men så skal vi til Nice no i juni å min drøm er jo å gifte seg på en strand.. å mine foreldre mener vi burde slå til når det er første gang meg og min kjære skal til syden.. aldri vært i varme strøk før hehe.. men min samboer virker ikke mye interesert. jeg blir litt lei meg jeg når han ikke vil.. vi kan jo bare ta festen litt senere med familie og venner da.. og heller fornye ekteskapet i kirken om noen år.. hva ville dere gjort??? giftet dere i kirken hjemme eller på en strand i Nice i frankrike??
Mini nr 2 i mars Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei =) Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, men...Er det det at han faktisk ikke vil? Du sier at han ikke virker mye interessert, er det noe du føler eller har han gitt direkte uttrykk for det? Når det kommer til bryllup så er det vel ikke til å komme unna at vi jentene veldig ofte er mer ivrige enn gutta! Men når alt kommer til alt, så er jo denne dagen en dag for begge to, og jeg mener det er viktig at dere begge får en dag dere ønsker dere! Kan det hende at han ikke har tenkt så mye på bryllup ennå og ikke helt vet hva han vil? Hvis han ikke vet hva han vil ennå, kan det jo være vanskelig for ham å ha noen innspill på dine forslag! Jeg forstår at du har dine ønsker og drømmer! Det beste er vel å spørre ham om dere kan ta en prat om det? Gi ham gjerne litt tid til å tenke gjennom ting før dere tar den praten, så kanskje han har litt mer å komme med? Dette var iallefall noen tanker fra meg...vet ikke om det hjalp deg noe særlig! Men vil oppmuntre deg til å komme frem til en løsning sammen med samboeren din =) Hvis dere begge får uttrykt tanker og drømmer, kanskje dere kan bli enige om en måte å ha brylleup på som begge kan glede seg over? Jeg syns det viktigste er at dere får en dag DERE syns er gøy! Om det blir denne sommeren eller neste, betyr det egentlig så mye?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Det er det at han har ikke tenkt på noe med bryllupet enda.. er kun jeg som har planlagt til no.. men han gleder seg seff til vi skal gifte oss=) det som er med han er vel at den tanken skremte han litt.. for 1 år er jo lenge til. mens det bare er litt over 2 mnd til vi reiser.. så det skremmer han vel litt at det ikke er så lenge til hehe.. men snakket litt om det i ste.. så han skulle no tenke litt på det=) så jeg håper han vil.. men skal ikke mase på han.. for sant som du sier er viktig å være enige =) spiller ikke noe rolle om det skjer til sommeren eller til neste år.. gift blir vi uansett=) men hadde bare vært utrolig romantisk å giftet seg der nede siden det er første gang vi skal til syden sammen..=) tusen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå