Gå til innhold

Livet som supergravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle medgravide der ute!

Jeg lurer på noe, og vet ikke hvem andre jeg skal spørre enn dere her inne. Det gjelder bæsj. De siste ukene har jeg hatt litt hard mage, men plutselig idag er det stikk motsatt.. Det er helt merkelig, for jeg har ikke gjort noen endringer i kosthold eller tatt noe spesielt. Skal sies at jeg har en uke til termin, og det jeg lurer på er selvfølgelig om dette kan tolkes som at fødselen snart er i gang? Erfaringer noen?

En annen ting, jeg blir satt igang dagen etter termin fordi jeg har hatt sterke kynnere i sånn 5 uker, og ikke sover om natten. Er det rart? Hører til på St. Olavs, og vil derfor settes igang uken etter hvis det ikke har snartet innen den tid. Er det noen som har noen tanker rundt igangsetting så fort etter termin? Har ikke hørt om det før, så er redd for å si ja til tilbudet kun fordi jeg er lei! Hvis dere skjønner.

Yess, da har jeg fått tømt hodet for noen av de mange tankene som svirrer rundt i hodet på en førstegangsfødene.

Ellers, siden jeg først skriver et innlegg her.. Jeg anbefaler alle som ikke har kjøpt vognpose å sjekke ut www.lillelille.com, den som heter LilleMultiBag. Jeg har kjøpt en sånn, og er så fornøyd at jeg må le høyt! Helt fantastisk:D

Da gjenstår det bare å si god helg, og håper alle som er klar for det føder snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...