Candy girrrl Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Tenkte å sponse to nivør med sekk til skolestart. Men våger ikke velge ut. Så må vite ca sum for en brukbar fin sekk så får de velge ut selv.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Jeg trodde de måtte bruke den oransje de får tildelt, jeg...?
lillyvanilly Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 bergans liker jeg. de koster jo litt da men er verdt det. 500 kr
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Ok. Med skolestart, mener du kanskje ikke første klasse?
Candy girrrl Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 Mener til første klasse ja. Oransj utdelt? Hæ? Opplys meg!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Her i byen får alle førsteklassinger utdelt en oransje sekk. Slik at de skal synes i trafikken osv. Jeg trodde at det var noe alle førsteklassingene fikk i hele landet, men kanskje jeg tar feil? Dattera mi skal også begynne til høsten, og det hadde i grunn vært morsomt å kjøpe en ny skolesekk til henne. Jeg husker hvor stolt jeg var da jeg fikk den første sekken. Men har ikke gjort det, for har sett disse små førsteklassingene om morgenen med de oransje. Trodde vell at de måtte ha de. Er det ikke slik ellers i landet?
tvkrus Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Det kommer ann hvor i landet de bor fykleskommunen/vegvesnet her gir alle 1.klassinger oransje sekker for de skal syns i traffiken http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Media/Nyhetsarkiv/Lokalt/Region+Midt/53088.cms fra i fjor denne da
Candy girrrl Skrevet 17. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2009 Hmm.. Bør rett ved siden av skolen. Har ikke sett en slik sekk her.
Mrs. X Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Her blir det ikke delt ut skolesekk... Vi har både TRoll og Bergans sin, liker Troll sin best, best plass og mest stødig. Kostet vel rundt 500, men etter nesten to er den absolutt ikke slitt.Så den på tilbud også rett før skolestart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå