Gå til innhold

kvalm og på sykehus, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ble lagt inn på sykehuset på onsdag fordi jeg ikke fikk i meg nok næring.. bare kastet opp og brakk meg. Nå driver jeg å får to forskjellige typer kvalmestillende fenegan og ett eller annet på p... og er veldig bekymret for at dette er farlig for den lille, er 9+3. Noen som har erfaring med kvalmestillende? har hvertfall veldig god effekt av det :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff:(Føler med deg.Hadde ekstrem kvalme de første 3 mnd av mitt første svangerskap.Men om du har fått de preparatene på sykehuset er det trygt:)Jeg brukte afipran under alle de mnd.....:)Det er ikke påvisst noen fosterskade med disse preparatene heller.

Viktig at du og kroppen din har det bra:)

Sender deg en god klem og håper du snart blir kvitt kvalmen din:)

Skrevet

Hei, Jeg er også ekstremt kvalm.. Har gått slik i 5 uker nå og eier ikke krefter lengre. Min lege ville ikke gi meg kvalmestillende middel fordi hun mente det ikke var bra for fosteret... Men det finnes kanskje flere typer..? Klarer ikke å holde på noe mat. Kaster opp alt. Til og med isvannet kommet i retur etter 5 min.. Er i min 10 uke nå og holder på å bli gal.. Er sykemeldt den siste uka. De første 4 ukene klarte jeg meg så vidt på jobb. Heldigvis var jo påskeferien midt inni der. Nå etter 5 uker med lite mat orker jeg ikke lengre. Bare anstrengelsen av å gå i fra soverommet i 3 etg og ned i sofaen på stua er et mareritt og jeg må ha med meg bøtta over alt... Har gått ned 4 kg de siste 3 ukene..

Dette er mitt andre svangerskap. Det første gikk bedre. Var kvalm da også, men mest om morningen. Dette blir i hvertfall mitt siste svangerskap, for nå orker jeg ikke lengre...

Skrevet

Kjære deg...du skulle jo vært innlagt på sykehus du også.

Du kan jo ikke få i deg mye næring når du er så dårlig.

Syntes det er veldig rart at legen din ikke har gitt deg noe.

De bruker kvalmestillende praparater på sykehusene både i piller og intravenøst!

Ta en tlf til en lege og få fikset ting.Er ikke bra å gå sånn!Er ikke rart du blir slapp når du ikke får i deg noe.Sender deg ne god klem og håper du også snart blir bedre...

Skrevet

er på sykehuset jeg får medisiner så da må jeg vel bare stole på legen:o) tror ikke jeg er så dårlig som deg så du burde abolutt komme deg på sykehuset. Jeg er sykt mye bedre etter at jeg kom inn hit og de har veldig forståelse her så hvis du vil føle deg litt bedre burde du abslutt ta turen til legevakta det jeg gjorde. er ikke bra for den lille når du ikke får i deg mat...

spent på å høre hvordan det går md deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...