Gå til innhold

Puls i uke 17 på 170?

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jippi...endelig fikk jeg babydopleren i posten. Dette etter 2 legebesøk, en seinest for 2 uker siden som ikke fant hjertelyd. Ettersom jeg heller ikke har kjent noe liv enda, tenkte jeg en slik var kjekk og ha. Bare for å roe meg littegranne innemellom:) Jeg fant hjertelyden med en gang. Men den ligger jo littegranne høyt i forhold til normalen. Noen andre som har opplevd dette og evnt. fåtte en forklaring eller blitt beroliget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger vel ikke å bety noe annet enn at babyen kanskje var veldig aktiv akkurat når du målte. Den er vel også rimelig høy tidlig i svangerskapet for så å falle noe utover i svangerskapet.

Min baby har hatt 145-150 de gangene jeg har målt hos lege/ jordmor. Så hvis den event tar seg en liten turn runde vil vel pulsen stige litt (de har vel også hvile puls og aktiv puls slik som oss)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Mye rart man skal tenke på og bekymre seg over. Men det er veldig fint og ha en side som dette og dele erfaringer og bli beroligget. Det er så unaturlig for meg å tenke at det er fordi babyen er så aktiv , at pulsen er høy, når jeg ikke kjenner noe bevegelse enda...Men det er sikkert det

Skrevet

he he ja skjønner hva du mener jeg har vært på tidlig UL med både denne og forrig mann og veldig forundret over hvormye dne lille saken beveger seg uten at man kjenner noe som helst. Så du kan nok regne med at det foregår mye inne i magen din du ikke vet noe om ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...