Stiine Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Var hos jordmor i går der vi fikk vite at jeg hadde mye proteiner i urinen,litt ødemer i leggene.. Ellers er jeg svimmel til tider,ser "stjerner" og har press i ribbena.. Har også av og på hodepine.. Har fått time til lege på mandag,men er jo kjempe bekymret.. Liker ikke tanken på å gå i helgen å ikke vite om det står bra til med lillegutt i magen.. Er no i uke 29+2 dager.. Noen som har hatt lignende symptomer og fått det sjekket??
Juni prinsesse Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hva er "mye" proteiner?? Jeg har ligget på 1+ siden januar... Tok hun ikke blodtrykket ditt?? Så lenge det er ok, så er det meste ok ) Men de andre symptomene der skal komme nå likevel, så det er ikke sikkert de trenger å bety noe. Min lege har hele tiden bedt meg se etter hevelser, og da jeg denne uken sa at jeg hadde fått litt i beina, svarte hun bare Flott - det er på tide det nå ) Hevelsene i forbindelse med svangerskapsforgiftning er visst ganske markante etter hva jeg fikk vite fra legen - slik at andre legger merke til det. Og skulle du være så uheldig at det skulle være en svangerskapsforgiftning, så er de veldig flinke til å kontrollere den slik at du kan gå lengst mulig frem til vanlig fødsel )
Vil Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg var hos jordmor i dag og hun fant også litt eggehvite i urin. Dette alene er ikke nok til å tilsi sv.forgiftning, men hun ba meg være obs om jeg fikk intens hodepine som ikke ga seg, veske i føttene bla. Hvis hun mente det var fare på ferde hadde hun nok ikke sluppet deg ut av kontoret så lett. Men tåpelig at du ikke fikk tydeligere beskjed. Jeg har ikke ny time før om 1,5 uker og finnes ikke bekymret.
Månefeen ♥ Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Jeg har en del vann i kroppen, ben, føtter og hender (som er normalt når man kommer et stykke uti sv.skapet) og har vært til ekstra sjekk pga at blodtrykket har gått en del opp, men fortsatt innenfor normalen. Blir fort svimmel og ser "stjerner" om jeg reiser meg litt fort opp, legger meg ned eller bøyer meg. Kan tenke meg at livmoren presser seg oppover hos deg for tiden fordi babyen vokser, da kjenner du det godt i ribbena Min mor hadde forgiftning i begge sine svangerskap. Selv har jeg ikke satt meg veldig godt inn i det, for det skal en god del til for at det lyser rødt. Ikke bekymre deg over babyen, sv.forgiftning går mest utover mor uansett (hvis det er noe trøst) så babyen har det nok helt fint skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå