klampen i bånn Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 har noen i str 98/104, de har jeg måttet kaste. De i str større blir litt store. Jeg er ikke så begeistra for boxere under strømpebukser, men svigers har kjøpt så mange til oss. Synd de ikke kommer med truser til gutter også! særlig smågutter.
-MtG- Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hvilken størrelse bruker han til vanlig da? Sliter med å finne små boxere som ikke er beregnet for bleiebarn.
klampen i bånn Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 98/104. De er trange i strikken. Og min er ikke noe spesielt tykk rundt magen, da kanskje de passer din da:)
-MtG- Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Gutten min bruker 98 i klær og skal slutte med bleie snart, men de boxerene han har er så store, både i strikken og ellers selv om de er str. 86/92. Skulle hatt noen som satt litt mer etter. De fra Pierre Robert er vel sånne som er ettersittende i beina også?
klampen i bånn Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 Ja ganske ettersittende, men ikke stretchy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå