Gå til innhold

Noen fra Kristiansand her? Spm. om beliggenhet:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger ferie til Dyreparken i sommer og titter i den forbindelse etter leiligheter/hus på Finn:-) Siden noen av de vi skal reise med ikke har bil, men kommer med tog hadde det vært greit å leid noe som evt. lå i gangavstand eller med gode kollektivtransport muligheter til parken. Hvor er feks Flekkerøy i forhold til Dyreparken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flekkerøya er på helt andre sida av byen, kanskje 30-40 min å kjøre til Dyreparken. Det går buss dit, men noen steder på øya kan være ganske vanskelig tilgjengelig uten bil.

Hvis ikke dere finner noe i sentrum eller Lund-området må dere nok uansett bytte buss.

:)

Skrevet

Det finnes kun hoteller i gåavstand til parken forøvrig, ingen leiligheter som jeg har hørt om.

Skrevet

Dyreparken ligger ikke i nærheten av boligområder, så er veldig vanskelig å få leid privat bolig i gangavstand.

Rona, søm og hånes er nærmest.

Fra flekkerøya går det faktisk direkte buss til dyreparken, så er ikke så dumt å leie noe der, selv om det kansje tar litt lengre tid med bussen. 30 min kansje?

Skrevet

De leier ut små leiligheter i kardemomme by! Det er faktiskt sant!:) men tror det er veldi dyrt....

Skrevet

Det går an å leie leiligheter midt i byn, bruke bystranda eller ta badebåten ut til øyene for å bade og slikt + at det er nært det meste med buss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...