ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Er førstegangs, og er 38+4 i dag. Har de siste to dagene vært småkvalm og uvel i perioder, er det vanlig på slutten av svangerskapet? I tillegg har jeg nedpress og vonde stikkinger i underlivet, og jordmor mente at det enten er noen nerver som blir klemt på, eller lillegutt som ligger og trykker på livmorhalsen fordi han ligger så langt nede som han kan. Er sinnsykt vonde stikkinger når han rører på seg. Det med stikkingene og sånn vet jeg er ganske normalt, men lurer mer på det med å være uvel og kvalm? Normalt?
Crême Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei! Jeg er 38+3, og har det på samme måte. Har barn fra før, men husker ikke om det var sånn på slutten med de. Regner med at det er normalt. Er vel babyen som ligger å trykker på diverse inni der, er ikke mye plass de har igjen no. Er litt ubehagelig med kvalme og vondter, så det skal bli godt å bli ferdig med dette her snart
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg er 37+4 i dag og har det på akkurat samme måten. Jeg har også regnet med at både stikningene og denne kvalmen og uvelheten er normalt på slutten. Men guffent er det!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 Da ser det ut til at det er flere som har det sånn, så da er det nok normalt. Men uff så ubehagelig! Orker ikke å gå et par uker til sånn her altså, i tillegg til tett nese og tung pust... Og disse stikkingene..... Blæh! Men må man, så må man Er heldigvis til en god sak da, får tenke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå