Gå til innhold

Paraplytrille. Okey for byturer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal om noen helger i konfirmasjon i en storby i norge. Jeg har da ikke plass til lillegutt sin emmaljunga scooter vogn. Han er 2 år, ikke alltid han sover på dagen, men det hender.

Lurte litt på hvordan vogn jeg skal gå til innkjøp av for denne turen, å sikker fremtidige byturer (siden han har blitt så stor).

Er paraplytrill okey?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig hadde jeg ikke orket trille mange metrene i en by med paraplytrille(fortauskanter, brostein, trikkeskinner, kumlokk, hull i asfalten), men hver sin smak.

Skrevet

Har noen et forslag til en annen enkel og billig vogn da? Den kan ikke ta stor plass =S

Skrevet

2 år så trenger du nå knapt vogn. Paraplytrille er helt greit i by. det er jo asfalt og fliser, og de fleste fortauskanter i sentrum er senka for fotovrganger. Ungen kommer jo til springe mest ved siden av. Noe som en får inni bilen gjerne ed et grep er helt supert, uten at en må ofre hele halve bagasjerommet.

Skrevet

Brukt paraplytrille masse når vi har dratt til sentrum. Drar dit for at vi må handle og da er det lettere med den som ikke tar så stor plass. Går helt greit å bruke den i oslo ihvertfall.

Og vi har en helt enkel en med svingbare hjul forann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...