Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 drømte jeg satt hos en venninne og skulle ta g-test hos henne for hun ga meg en.. så tisset jeg og vipst dær kom det opp poitivt. jeg ringte samboern min, og sa jeg er gravid og han ble veldig sjokket.. så tok jeg 3 tester til for å være sikker.. og alle ble positive.. så fikk jeg møtt min samboer på en strand, vi satt og pratet lenge og fant ut vi skulle beholde og at det kom til å gå bra. så plutselig var jeg inne på ett rom i en annen venninnes hus, og fikk melding hos en som er min ex i virkeligheten at forholde vårt kom til å bli ødelagt om jeg beholdt barnet.. da var det plutselig han jeg var sammen med og skulle ha barn med.. i virkeligheten har jeg ett barn med han, og han ville ikke ha dette barnet og vi har ikke hatt kontakt på godt over ett år.. jeg og min samboer i virkeligheten har ingen barn, men jeg har vært gravid med han før.. jeg ønsker meg ett barn sammen med han. skjønnte ikke hvorfor jeg drømte dette, og hva i svarte min ex hadde å gjøre i drømmen.. har sikkert sammenheng med at jeg er redd for å bli forlatt på nytt om jeg blir gravid igjen.. var så godt å se positiv test i drømmen og jeg trodde det var virkelig for det var veldig virkelig i drømmen. ble kjempe skuffet da jeg voknet, men samtidi veldig gla for er jo min samboer jeg ønsker barn med ikke min ex.. hehe
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Det hodet er fullt av renner drømmene over med, og det i en salig suppe.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Du ønsker deg barn med din nåværende samboer. Du har vært gravid med han før? Tok du da abort fordi han ikke ønsket barn? Nå drømte du at han var klar for barn. Snakk med han om det! Forhåpentligvis er han med på det! Det at exen ikke ville ha barn med deg, har gjort inntrykk og satt sine spor i underbevisstheten. Nå når du ønsker deg barn, kommer dette opp igjen. Håper det snart blir virkelig at du blir gravid og at samboeren din gleder seg med deg Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå