År og dag Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Tulla er 1 mnd nå, og har fått veldig mageknip, skriker mye hele døgnet, krøker seg sammen. Dette forstyrrer tydeligvis søvnen hennes, blir vekket av knipene, og er da ganske vanskelig å roe. Har dere funnet noen matvarer barnet reagerte på? Hva og hvor lenge etter dere hadde spist de aktuelle matvarene?
Gardinia Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Mini reagerte på bortimot alt. Særlig ferdigmat, for den har mye løk, sånn som pølser etc. Så og si all grønnsaker og frukt, brus, koffein, til og med potetgull med løk, Lakris var fy. Det slo inn ca. et kvarter etter jeg spiste det, og varte alltid nøyaktig et døgn. Jeg levde i hovedsak på brødskiver med rent kjøtt og rene oster. Det roet seg ved 4 mnds alder, men er fortsatt ikke helt borte. Anbefaler fennikelte på det sterkeste. Gi gjerne også babyen en lunken tskje før mating. Jeg drakk teen to ganger dagen, og det hjalp, men var ingen kur.
År og dag Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Oi, det var mye, ganske snevert kosthold, da. Lurer på om det kan være frukt og grønnsaker tulla her får luft av, men usikker. Har sluttet med brus og te uten effekt av det. Potetgull og lakris spiser jeg ikke. Ferdigmat - tja, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå