Heidi <3 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 hei, jeg lure på om noen veit hvor jeg finner et skjema som går på arbeidstaker når jeg skal søke svangerskapspenger.. synes det er så rart på nav sin side er der et skjema for selvstendig næringsdrivende og frilanser... men hva med meg som er vanlig arbeidstaker.. går jeg inn under dette da?? skjønner ikke heilt jeg.. og bli veldig gla om noen andre gjør.. håper på svar.. =)
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 du får det hos jm eller legen hun fyller det ut og både du og arbeidsgiveren underskriver på den og så levere du den til nav
Heidi <3 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 okei, det var rart, for min lege sa at jeg skulle finde det på nav sin side, og så fylde ut med sjefen og så skulle han skrive under etterpå.. tror jeg skal ta meg en snakk med han igjen jeg.. takk for svar=)
ApriIbaby Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Du tenker på permisjonspengene? I såfall er det der...fyllte ut og sendte det i går
JenteOgGutterMamma! Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Hei! :-) Har samme problemet jeg også, er sykmeldt pga. ikke arbeidsgiver kan tilrette arbeidet mens jeg er gravid, men har ikke kunnet få svangerskapspenger da dei har skjema kun for selvstendig næringsdrivende, og hos NAV er det ingen hjelp å få! Har vært på NAV flere ganger da det var sjefen min som gjorde meg oppmerksom på at jeg sikkert hadde krav på svangerskapspenger, men dei har ennå ikke gitt sendt meg noen papirer, og er nå i uke 24 og gått sykmeldt hele tiden mens jeg er gravid, og blir det også resten av svangerskapet!
Sweet Georgia Brown Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Se också svar jag skrivit inne på 2.trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå