helene0: jan09+jun11 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Til nå har snuppen sovet fra ca 19 til ca 7 (med noen amme-pauser), men i det siste har han begynt å våkne 5.50. Det er rett og slett litt for tidlig for mamma og starten på dagen blir ikke god. Vi kommer oss liksom ikke i gjenge før etter at han har hatt langluren sin ca mellom 11 og 14. Har prøvd å gi han mat og legge han tilbake i sengen igjen, men han er heeelt lys våken. Noen som har noen tips til å få han til å sove bare en liten time til?
Trønder med to herlige Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei! Hvor gammel er barnet ditt? Jeg har ei lita ei som bestandig sov til 8. Nå har hun begynt å våkne kl 6, har klart å få henne til å sove til 6.30 nå. Håper at hun er på tur igjen. Eneste jeg gjorde var å gi henne smokken, og la henne ligge litt i senga før jeg tilslutt tok henne opp. Hun er forresten 5 mnd og 1 uke. Kan godt være alt fra at de holder på å få tenner, til innføring av fast føde. Lykke til! :-)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Han er straks 3 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå