Gå til innhold

HJELP ! ang brystbetennelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg ang brystbetennelse, fikk brystbetennelse for 1 uke siden ca, fikk pencilinkur av legen og skal gå på den i 10 dager..har hatt diare og er nå blitt så uheldig å få hemorider og alt slags grusomheter....off..noen som har noe tips? fikk en krem på apoteket, men....føler ikke det hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på med blåbærbiola så slipper du kanskje diareen hvertfall. Når det gjelder hemoroider, så vet jeg ikke så mye. Du får hvertfall fortsett å smøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...