Lotte82 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Noen som kan hjelpe meg ang brystbetennelse, fikk brystbetennelse for 1 uke siden ca, fikk pencilinkur av legen og skal gå på den i 10 dager..har hatt diare og er nå blitt så uheldig å få hemorider og alt slags grusomheter....off..noen som har noe tips? fikk en krem på apoteket, men....føler ikke det hjelper.
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Kjør på med blåbærbiola så slipper du kanskje diareen hvertfall. Når det gjelder hemoroider, så vet jeg ikke så mye. Du får hvertfall fortsett å smøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå