Gå til innhold

amme BH - med eller uten spiler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter! termin nærmer seg med stormskritt og jeg tenkte det kanskje var på tide å handle inn noen amme bh'er snart. Men så lurer jeg da på en ting: har hørt noen snakke om at det ikke er bra med amme bh'er med spiler, at man heller bør kjøpe uten. Er det noen som vet om det stemmer? i såfall, hva er problemet med de med spiler?

Håper noen som har vært gjennom alt dette før har noen lure tips:)

- førstegangs mamma som lurer på så alt for mye :) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.vi er jo forskjellige om hva som føles best..spiler eller uten.selv har jeg testet begge deler men har fort fjernet spilene pga jeg syntes at d blei ubehagelig.Husk at du sansynligvis lekker melk i starten og må sove med bhen på.har 2 spilefrie ammebher til å bruke på dagtid...ellers kjøpte eg 2 vanlige (bestemors) triumfbher til å bruke på natten.Ikke akuratt lekkre men behagelige:) Husk å kjøpe jalfall en cup større en d du har nå..du skal ha plass til både melkesprengte pupper og ammeinnlegg i dei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker med spiler til dagtid, og uten spiler til nattestid. Liker også at de ser litt fine ut, så investerte i amme-bher fra Change. De er dyre, men har kjempegod kvalitet og er lekre med blonder og god passform. Finnes i str opp til H-cup, tror jeg.

 

Bruker D eller E-cup til vanlig, så synes puppene blir myyyye finere med spiler enn uten. Uten spiler ser det jo ut som man har en eneste stor pupp på midten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg bare brukt med spiler på dagtid. Har ikke hatt noe problemer med det. Pass på å få en størrelse som passer deg. Gå gjerne i spesialforretning slik at de kan hjelpe deg. Problemet kan oppstå med brystbetennelse dersom spilene klemmer på brystene.

Mange kvinner går med bh-er i for liten cup størrelse, og kompenserer med for vidt mål (sa iallefall en butikkdame til meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en med spiler som jeg brukte på dagen når jeg ville føle meg litt fin, men ellers brukte jeg bare de behagelige uten spiler, hadde vel en 3-4 sånne. (sov med bh i 9 mnd. etter fødsel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...