frøet76 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Har hatt SÅ problemer med å legge småen på kveldene. I går kveld var vi ute og gikk tur kl 19.30 Og som vanlig sover hun som en stein i den posen. Hun fortsatte å sove da vi tok henne inn ( åpnet posen og tok av luen). Tok henne ut av posen, ga pupp, og hun sov rundt til kl. 07.30!! Det har aldri skjedd før! Så takknemlig! Den Odenwalderposen må det være noe magisk med - for hun sover SÅ GODT OG LENGE i den. Nå lurer jeg på om jeg skal ta posen med inn i sengen og la henne ligge med den sånn halvveis oppkneppet med tynn pysjamas inni fremover. Måtte bare småen sove godt videre!
Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Gutten min har også sovet som en sten i den posen fra første stund. Går i dvale med en gang han blir lagt i den.. og sover leeeeenge. Herlig pose!!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Vi har posen i senga hans, og gutten sover mye bedre i den enn med bare dyne. Perfekt sovemiddel!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Så godt å høre at det ble en bra natt for dere alle=) Og ja, den Odenwalderposen er gull verdt, her soves det også som en stein oppi den! Men er den ikke litt vel varm til bruk innendørs?? Jeg mener, den er jo laget for å tåle titalls minusgrader...?
Gjest Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Ja jeg ville nok ikke brukt den innendørs. Men kanskje hvis veldig kaldt i rommet og posen ikke helt stengt da... vet ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå