Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Familien vil ha husdyr, men enkelte venner er veldig allergisk mot dyret og vil ha problemer med å komme på besøk: ville dere fått husdyr eller?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Ja, det ville jeg.. Går ut ifra at det er snakk om hund eller katt.. Jeg har katt, og jeg ville ikke vært uten den for noe.. Den gir meg så mye.. Har og ett par allergiske venner.. Og tenkte ikke på dem før jeg skaffet dyret selvsagt. Men vis de kommer på besøk, så tar jeg selvsagt og støvsuger, tørker støv, og lufter godt.. (Det gjør jeg jo uansett hvem som kommer da.. ) Og hiver katta inn på soverommet eller ut. Funker fint det, så tar heller venninna mi allergi medisinene før hun kommer. sjeldent at de har reagert her.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg reagerer i hus som har katt, og unngår disse fordi det gir meg store plager. Jeg bruker ikke medisiner til vanlig og begynner ikke selv om noen har katt, jeg lar heller være å dra på besøk. OM du velger å få et husdyr som andre reagerer på er vel din sak. Enten lever de med plagene eller de kommer sjeldnere på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå