Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien vil ha husdyr, men enkelte venner er veldig allergisk mot dyret og vil ha problemer med å komme på besøk: ville dere fått husdyr eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ville jeg.. Går ut ifra at det er snakk om hund eller katt..

 

Jeg har katt, og jeg ville ikke vært uten den for noe.. Den gir meg så mye.. Har og ett par allergiske venner.. Og tenkte ikke på dem før jeg skaffet dyret selvsagt.

 

Men vis de kommer på besøk, så tar jeg selvsagt og støvsuger, tørker støv, og lufter godt.. (Det gjør jeg jo uansett hvem som kommer da.. :P ) Og hiver katta inn på soverommet eller ut. Funker fint det, så tar heller venninna mi allergi medisinene før hun kommer. sjeldent at de har reagert her.

Skrevet

Jeg reagerer i hus som har katt, og unngår disse fordi det gir meg store plager. Jeg bruker ikke medisiner til vanlig og begynner ikke selv om noen har katt, jeg lar heller være å dra på besøk.

 

OM du velger å få et husdyr som andre reagerer på er vel din sak. Enten lever de med plagene eller de kommer sjeldnere på besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...