Gå til innhold

Ville dere testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempeusikker på meg selv her..

Jeg fikk mensen noen dager på overtid,da hadde jeg den bare en dag.Samtidig så får jeg alltid vondt i puppene før mensen,det hadde jeg ikke denne gangen.Jeg må tisse ofte,også om natten.Og jeg er småuggen,nesten kvalm.Men det var jeg ikke var sist jeg var gravid.

Kanskje det bare er kroppen som tuller litt:)Håper det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var den mensen som du bare hadde en dag da? Var det mye, friskt blod? Eller brunlig, lite? Hvis det er det siste, ville jeg vært mer mistenksom.

Hvor lenge siden er det du hadde mensen? Hvis det er lenge nok siden at du kan ta en test med sikkerhet, så ville jeg nok gjort det. Hold oss oppdatert da :-) Alltid spennende med slike ting.

Skrevet

Det var bare noe brunt slimete greier som kom:-/...Sorry ekle detaljer:-)Men det er bare en uke siden den mensen da,så kanskje jeg skal vente?

Skrevet

Da ville jeg tro det er en mulighet for at du er gravid, men at det er litt tidlig å teste. Hold ihvertfall muligheten åpen for at det kan ha skjedd :-)

Skrevet

Hm,hadde jo ikke tenkt en baby helt ennå..Så håper det bare er noe rot her:-)

Skrevet

Jeg fikk akkurat sånn mens som du beskriver til vanlig tid, men varte bare én dag, og jeg var visst gravid:-)

Skrevet

Ville helt klart ha testet nå ja!

Skrevet

Det fikk jeg også første gangen, hehe. Trodde det var mensen som kom, men så var det veldig lite, og jada, jeg var også gravid.

Skrevet

Jeg blir nesten dårlig her nå..Hadde egentlig ikke ventet slike svar:-)

Skrevet

Ville i alle fall testet!

Skrevet

Du må ikke få helt hetta, det kan like godt være ingenting - men, det eneste som kan gi deg svar er en test, når du med sikkerhet kan vite enten eller :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...