Kinemor85 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jada,det er ikke lite man skal bekymre seg over når man er gravid. Heheh,syns det er noe nytt nesten hver dag jeg Men over til spørsmålet. Jeg er 24+5 uker. Og har de siste ukene merket bekkenet endel. Mye vondt i høyre side. Begynner nesten ved rompa,og går helt ned til lysken. I går skulle jeg legge meg nedpå senga,for å strekke litt ut. Tenkte meg ikke om,å "slang" meg nedpå. På magen. Da fikk jeg en skikkelig skikkelig smerte i lysken/underlivet kjentes ut som at noe flyttet på seg liksom. Gjordet møkka vondt for å si det mildt,men ble egentlig ikke bekymret,mer irritert fordi jeg burde ha tenkt meg litt mer om Mitt spørsmål er da,at etter dette skjedde så syns jeg lillemann i magen har vært fryktelig stille. Ikke så mye spark som til vanlig. Kjenner noen svake svake av og til,men ikke som det har vært. Brukte babywatcher i dag bare for å sjekke og den lå på 146-150 ca. Så vet jo at den lille lever da Men kan han ha tatt skade? Setter pris på svar!
erteposen + 4 Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Det er neste umulig å skade babyen i magen slik som du beskriver situasjonen. Jeg tryna ned hele trappa vår høygravid, og den eneste som kom fra det av oss uten nooooe problem var han i magen:)
Kinemor85 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Heheh,usj da det hørtes jo ikke no godt ut Nei vet du,at jeg er egentlig klar over det. Og det er egentlig bare teit av meg å i det hele tatt vurdere det. Kan jeg fortsatt skylde på hormoner?
Pappas fultreffer :) Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Tror nok babyen har det helt fint, men er du plaget med bekkenet? Det kan jo være noe der da?
Kinemor85 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 Ja som jeg skrev så er jeg plaget med bekkenet,og det at jeg slang meg nedpå senga og kjente at noe "flyttet" seg er garantert bekkenet. Det var ikke det som gjordet meg bekymret. Men tenkte etterpå at jeg kanskje ikke burde gjordt det pga babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå