Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada,det er ikke lite man skal bekymre seg over når man er gravid. Heheh,syns det er noe nytt nesten hver dag jeg :)

Men over til spørsmålet.

Jeg er 24+5 uker. Og har de siste ukene merket bekkenet endel. Mye vondt i høyre side. Begynner nesten ved rompa,og går helt ned til lysken. I går skulle jeg legge meg nedpå senga,for å strekke litt ut. Tenkte meg ikke om,å "slang" meg nedpå. På magen. Da fikk jeg en skikkelig skikkelig smerte i lysken/underlivet kjentes ut som at noe flyttet på seg liksom. Gjordet møkka vondt for å si det mildt,men ble egentlig ikke bekymret,mer irritert fordi jeg burde ha tenkt meg litt mer om :P

Mitt spørsmål er da,at etter dette skjedde så syns jeg lillemann i magen har vært fryktelig stille. Ikke så mye spark som til vanlig. Kjenner noen svake svake av og til,men ikke som det har vært.

Brukte babywatcher i dag bare for å sjekke og den lå på 146-150 ca. Så vet jo at den lille lever da :P

Men kan han ha tatt skade?

Setter pris på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo mest sannsynlig ikke det, da han ligger så godt polstret inni der... De smertene har jeg også hatt ved brå bevegelser, så det er nok heller det du har kjent. Og du vet jo at han lever godt inni der, han har bare så mye plass at det er ikke alltid du vil kjenne han like godt.

Men si meg en annen ting... Har du fått vite at det er en gutt??? :o)

Skrevet

Nei vet du hva,det er bare oppi hodet mitt. Vi har ikke sett kjønn ennå,men jeg klarer ikke stoppe å si han jeg. Vet ikke hvorfor. Det bare kommer ut som han *ler*

Kanskje det er et tegn? :P

Skrevet

Det er det nok! Mor vet alltid best vet du :o) Jeg sa også plutselig "hun" hver gang jeg refererte til magen, og på UL var kommentaren til jordmor at: Mors instinkt er nok rett...

Pussig hva vi jenter kan få til, som ingen etterpå kan forklare... ;o)

Sånn bortsett fra turnstunt på sengen, går det bra med deg ellers??

Skrevet

Heheh. Ja det gjør egentlig det altså. Om noen uker er jeg 6 mnder på vei,men kan ikke helt skjønner hvor tiden har blitt av. Nesten litt skummelt,fordi vi har ikke kjøpt inn noe som helst. :)

Ellers har jeg akkuratt kommet meg tilbake i jobb igjen,aktiv.sm. igjen. Å deilig er det! :)

Du da? Er du klar?? :)

Skrevet

Hyyl... Neei... Og det nærmer seg så fort nå at det er helt skummelt. Er sykemeldt de siste ukene, så jeg burde ha tid til å fikse det siste, men så var det det å faktisk få gjort det da... Blir nok litt stress på slutten uansett hvordan jeg snur og vender på dette.

Men har fått meg vogn nå da, det var kjekt. Står i gangen nede og er så fin atte. Og barnerommet var heldigvis nyoppusset, og nå flyter det over av bittesmå rosa plagg :o)

Skal på fødselsforberedende kurs om to uker, og håper da at jeg skal få litt hjelp til å få på plass det siste. Akkurat nå føler jeg meg helt lost, og hver eneste dag dukker det opp noe nytt jeg aldri har hørt om før. :oS

Skrevet

Det er så godt å høre at man ikke er alene altså! :) Det er mye å sette seg inn i. Søknader om permisjon,om penger osv osv. Må man passe på at det blir sendt inn i riktig tid,og ikke for tidlig.

Er ikke rart er litt små rare syns jeg :)

Trur jeg har spurt om det før,men hadde du babyblogg? :)

Skrevet

Hehe... Det var det og ja... ;o) Jeg skulle jo hatt det, men det ble bare aldri.. Ikke har vi vært flinke til å ta bilder heller :o(

Men neste mandag skal vi til fotografen, så da blir det en ordentlig liten bildeserie på oss. Det ser jeg sykt frem til!

Det er mye jeg skulle ønske var annerledes de månedene som er gått, men når jeg nå er kommet dit jeg er så er jeg på mange måter ganske fornøyd likevel. Og når prinsessa kommer i juni, så regner jeg med at jeg ikke bruker mye tid på alt som kunne, og burde ha vært.

Er du på facebook??

Skrevet

Nei,har ikke tatt veldig mange bilder jeg heller,kun to av disse "obligatoriske" magebildene:)

Facebook har jeg vettu,har ikke alle det i disse dager? :)

Skrevet

Hehe... Bare jeg som har slike sære venner som er sikker på at facebook er det skumleste som noen gang er oppfunnet.

Send meg en PM da, med hvordan jeg finner deg... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...