Gå til innhold

Hvilke ting utløser SHUTDOWN - Artige småfolk..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så gøy alder...mellom 2 og 3 år. Trassen er på topp, og nå for tiden skal det ingenting til for at verden raser sammen for vårt lille troll. Som at: sjokoladeinnpakningen er feil åpnet eller at sjokoladen er brekt- å nei og nei og NEI... :) De er nå morsomme...

Hvilke ting utløser verdens undergang hos dere? :)

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en periode med banankriser, hvis bananen ble åpnet feil eller hvis jeg smakte på den før han fikk den eller hvis den knakk av seg selv når han hadde fått den var det en halvtimes kasting av banan veggimellom, rop og skrik.

Stebestefar ga han en gang banan I BITER, vi hadde glemt å advare han, og han hadde fått skikkelig anfall ja.

De perioden er heldigvis over. :)

Skrevet

her har vi en hel haug tror jeg. hehe

men det som er værst for tiden er hvis hun får sand på fingrene. ææææææææææææææ mamma jeg må vaaaaaaaaaske meg.

eller når hun kommer inn til oss og kanskje har med seg puten sin. nåde oss om vi kommer i nærheten av den puten. eller om min pute kommer i nærheten av den. hehe...

Skrevet

dette med mat som enten skal være oppdelt eller ikke oppdelt. vi må alltid spørre; skal skiva være delt opp, eller hel og eventuellt store eller små biter. problemet oppstår når han midtveis i en allerede klarert oppdeling ombestemmer seg, han mener ennå at det fint går ann og lime skiva sammen igjen... med melis! for det gjorde vi jo med pepperkakehuset til jul. jadda, av og til tror jeg det er lettere å være minerydder. (men hevnen kommer når jeg skal fortelle kjæresten hans åssen han var når han var liten hehehehe) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...