Gå til innhold

Hvordan slutter man å amme ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 10 mnd, og jeg har kun produksjon i det ene brystet. Dvs. det er melk i begge, men det ene blir digert og fyller seg, mens det andre har blitt mindre enn noen gang før. Det ser så himla teit ut. Påtide å gi seg eller hva? Hvordan gjør jeg det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det andre er det nok mindre i fordi datteren din har et favorittbryst. Hun synes nok ikke brystet med lite melk er så mye stas ettersom det er mer melk i det andre og hun ikke trenger å jobbe så mye for å få mye melk der. Hvis du ønsker å få opp produksjonen på det brystet med minst melk, kan du jo pumpe deg når barnet ikke har spist fra det brystet. Melken kan du fryse ned og bruke når du skal ha barnevakt. Gjør du dette blir ikke brystene så forskjellig i størrelse lenger.

 

Lykke til

Skrevet

Men spørsmålet var vel egentlig hvordan å slutte!

Det lurer jeg også på.

Skrevet

Spørsmålet jeg svarte på er "På tide å gi seg eller hva?" og jeg synes vel egentlig det svaret er 'Nei'. Jeg ville ventet til barnet var 1 år (i alle fall) og kunne få kumelk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...